Abonnementsbetingelser

Når du har tegnet et abonnement hos Dynamo Kaffe Aps, så trækker vi løbende din betaling for de bestilte varer.
Kaffen i vores 2 ugers sortiment sendes fra vores risteri hver onsdag i lige uger og kaffen i vores 4 ugers abonnement afsendes i hhv. uge 40, 44, 48, 52 og så fremdeles. Vi hæver pengene for dit abonnement tre dage før afsendelse af hensyn til planlægningen af vores produktion. I praksis vil det sige at vi søndag aften kl. 22.00 gennemfører betalingen.
Dit abonnement er fortløbende og stopper først når vi modtager din opsigelse. Du skal opsige dit abonnement senest 4 dage før afsendelse for at vi kan nå at afmelde dit abonnement. Du kan opsige dit abonnement enten i Min konto eller på mail@dynamokaffe.dk.
Det er dit ansvar at holde dine faktureringsoplysninger og din leveringsadresse opdateret på Min konto, således at vi har en korrekt adresse at sende din kaffe til. Hvis din kaffe kommer retur pga. forkert adresse eller forhold, som du har ansvaret for, så skal du selv betale for at få din kaffe genleveret.





HAR DU BRUG FOR HJÆLP